Ahad, 25 Julai 2010

Antara Benci & Rindu bakal menemui anda di MPH dan Popular Ogos nanti!!!


Alhamdulillah kepada peminat novel Antara Benci & Rindu, akhirnya penantian anda akan berakhir. Bulan Ogos 2010 merupakan bulan kelahiran novel pertama Ida. Berdebar-debar rasa hati nak tahu feedback kawan2 tentang novel ni. maklumlah, hasil karya pertama. semestinya banyak kekurangan. Dan Ida harap kawan2 sudi memberikan sedikit komen untuk versi cetak ini selepas membacanya nanti. Tak kiralah di penulisan2u ke, di fb Kaki Novel ke atau boleh terus emailkan pendapat anda di hida_kigs@yahoo.com.. nak ym pun boleh. Ida memang selalu online. tapi adalah lebih molek kiranya kawan2 sudi berikan pendapat kawan2 di blog Ida ni. lebih senang untuk kita sama-sama berbincang.

sebenarnya Ida pun belum lagi dapat baca novel Ida tu dalam versi cetak. Tak sabar jugak nak baca ni. manalah tahu kalau2 ada perubahan. Tentu makin best jadinya dengan sentuhan editor2 dr Kak Novel Enterprise. thanks a lot Ida ucapkan untuk Kaki Novel sebab sudi terbitkan novel Ida ni. Dan terimas yg tak terhingga jugak Ida tujukan untuk Muzri di Penulisan2u sebab dah 'up'kan manuskrip Antara Benci & Rindu kpd penerbit.

So, kawan2 jangan lupa dapatkan Antara Benci & Rindu. Ida amat mengharapkan kesudiaan anda walaupun dah lama kawan2 tunggu. Dan Ida juga harapkan kawan2 akan enjoy semasa membaca Antara Benci & Rindu..

Sekian, salam...

1 ulasan:

  1. salam ida.. sy dh dpt buku antara benci & rindu ari jumaat lepas.. order ngan KN.. best.. thumbs up.. congrate..

    BalasPadam

Hi kawan2..Selepas baca jangan lupa tinggalkan komen tau..wajib!!! hehee..sebabnya Ida suka baca komen kawan2..Nak tau jugak best ke tidak setiap post Ida ni..komen tau!!