Isnin, 1 Ogos 2016

KAU YANG KUNANTI BAKAL RELEASE DI PESTA BUKU SELANGOR

Assalamualaikum semua.

Hahah excited ni. Setelah lebih 5 tahun akhirnya anda semua cayunk2 Ida akan dapat memeluk Amirah dan Hakim.

Berita baik In Sha Allah KYK akan official release di Pesta Buku Selangor pada 4hb or 5hb Aug 16 ini. Jadi kepada anda yang selalu tanya Ida pasal KYK, nilah jawapannya. Alhamdulillah tercapai juga hasrat nak tengok KYK diterbitkan.

Jadi ramai2lah serbu booth Love Novel Publication.


Order online masih dibuka. Sila like page Love Novel Publication untuk info terkini. Ida juga akan update di sini untuk info terbaru mengenai KYK.

For the meantime Ida belanja cover KYK dulu, okay? Cantek ke tidak?


Jangan lupa dapatkan KYK tau,. Lepas dah baca silalah komen sikit tentang KYK. Puas hati ke tak ke semua boleh komen. Pendek kata Ida nak tahu pendapat anda tentang KYK. Mungkin boleh dijadikan guideline untuk Ida perbaiki karya Ida yang seterusnya..

Okay daaa cayunk2...

1 ulasan:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    BalasPadam

Hi kawan2..Selepas baca jangan lupa tinggalkan komen tau..wajib!!! hehee..sebabnya Ida suka baca komen kawan2..Nak tau jugak best ke tidak setiap post Ida ni..komen tau!!