Rabu, 23 Jun 2010

Blog Ida Sudah dibuka Semula!!!!

Assalamualaikum semua. Lama Ida tak menulis di sini. Hampir setahun kan Ida menyepikan diri. Ida menyusun jari sepuluh memohon maaf kepada pembaca sekalian. Ramai pembaca yang menghantar email kepada Ida meminta agar Ida membukakan semula blog Ida untuk tatapan anda, tapi Ida terpaksa mengabaikan permintaan anda kerana Ida tak mahu menaruh harapan buat pembaca yang sangat-sangat menyokong Ida selama ini. Jadual yang padat semasa di tahun akhir pengajian dan ditambah lagi dengan latihan industri yang terpaksa dijalani menyebabkan Ida tidak mempunyai masa untuk diri sendiri. ketika jam menunjukkan angka 10 malam barulah Ida sampai ke rumah. begitulah tuntutan kerja yang perlu Ida pikul semasa tempoh praktikal tesebut. Niat di hati ingin juga mencuri masa untuk anda semua, tetapi Ida tak berdaya nak menulis. fikiran Ida terlalu berserabut. Dalam kepala hanya memikirkan kerja yang semakin menghampiri dateline seterusnya mematikan keinginan Ida untuk menyiapkan episod baru untuk anda semua.

Namun begitu, Ida sudah kembali. Latihan industri sudahpun selesai dijalani dengan jayanya. Laporan juga sudah dihantar. Dan sekarang sudah tiba masanya untuk Ida menumpukan semula kepada dunia penulisan. Kau yang kunanti akan bersambung semula. Dan Insyaallah akan dihabiskan dalam masa terdekat. Ida berharap masih ada pembaca yang sudi membaca karya Ida walaupun telah lama blog ini dibiarkan sepi. Sokongan anda amat Ida harapkan. Sekian terima kasih..nantikan episod terbaru Kau yang Kunanti...

4 ulasan:

  1. FOR SURE I WILL
    CPT SMBG EA IDA
    +_*

    BalasPadam
  2. akhirnya^^
    hehehe...

    cpt smbg ya sis..

    BalasPadam
  3. selamat kembali menulis

    ikhlas dr kak sofi

    BalasPadam
  4. akhirnyer.....ingatkan ieda berenti sebab per...good luck in ur study......n teruskan lah menulis.....suker membacanyer.

    BalasPadam

Hi kawan2..Selepas baca jangan lupa tinggalkan komen tau..wajib!!! hehee..sebabnya Ida suka baca komen kawan2..Nak tau jugak best ke tidak setiap post Ida ni..komen tau!!